Sunday, 16 June 2013

#MEMORYHOLE #QUANTUMFLUX TIME-REVERSAL MK-DETECT 001 #UK

c/o .... Viscount we covered ... ;) Earlier. <g>
AAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH
http://www.occupythebanks.com/search?q=Viscount+DAILY+MAIL
Onto, that auld chesnut; CHEMICAL WEAPONS ...

:) ;) 





Fill online surveys for pay online!


"Date: Sunday, 16-Jun-2013 09:29:55  From CGI's Dave404:



Deleted Daily Mail Online Article: “US Backed Plan for Chemical Weapon Attack in Syria to Be Blamed on Assad”

"In January 29, 2013, Britain’s most popular Daily Newspaper, in its online version Dailymail.co.uk published an article titled:

U.S. ‘backed plan to launch chemical weapon attack on Syria and blame it on Assad’s regime’
A few days later they pulled the article.

What the reason was for the deletion remains unclear. The article was published at this URL:



dailymail.co.uk/news/article-2270219/U-S-planned-launch-chemical-weapon-attack-Syria-blame-Assad.html

There exists a cached version of the article which can be found here:

http://web.archive.org/web/20130129213824/http://www.dailymail.co.uk/news/article-2270219/U-S-planned-launch-chemical-weapon-attack-Syria-blame-Assad.html

See scan of complete deleted article below:

One day later, on January 30, a moderated news board thread was created, which is still online, at Mail Online about that article. “Thread: Syrian WMD False Flag – Are False Flags a way of life now?“

In their initial article Mail Online refers to an Infowars.com article (dated January 28, 2013), that’s where they probably found the information on the leaked e-mail and other documents.

CapitalBay (who published the wrong areal pictures of the school in Sandy Hook), Mail Online, Infowars, Yahoo News India, News Track India, Whale.to, Philippine Times, Uganda News, LiveLeak, Truth Media TV and others all claim in their mirrored articles that the alleged e-mail from Britam’s David Goulding to Philip Doughty was dated December 25, 2012.

However, at Neftegaz.ru (translated with Google) there also exists another version of the alleged e-mail. There the e-mail is dated December 24, 2012.

Whether the content of the alleged e-mail is correct, that’s open for debate. Fact is that PressTV has an article online which supports the claims in the alleged e-mail. And RT‘s article from last year (June 10, 2012) still claims that “Syrian rebels aim to use chemical weapons,” to then blame Assad for it. Those weapons came from Libya, according to RT. This begs the question: Did Christopher Stevens know about those weapons when he died in the CIA villa in Benghazi last year?

But why was the article pulled by Mail Online?

Why do there exist at least 2 versions of the same alleged e-mail?

And what about Britam admitting that they were hacked, according to Ruvr.co.uk (The Voice of Russia)?

But there’s also this, according to Mail Online it was a Malaysian hacker who got to the alleged e-mail(s), while Infowars claims that the e-mail was “obtained by a hacker in Germany.”

http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=279846


Report: NSA Intentionally Abused Surveillance Power by NewsyVideos
Nikola Tesla Secret
The White Rabbit!
───▄▄██████████▄▄▄▄▄▄▄█
▄█▄██▄██▄███▀SEND COPTERS!!!!
SiteLock

Aquaponics 4 YouWeb Hosting












No comments :

Post a Comment

Only members (obviously) can comment; no moderation; direct to page.

Note: only a member of this blog may post a comment.

Popular Posts - All Time